23.13

Små justeringar i bloggen, väldigt nice ;) och den som
hittar det juliga i bloggen kan få en puss av mig ;) så
börja leta liksom.. to bad flickor :/ Jaja, ska nog ta med
mig min snygga rosa data upp och kika på lite filmer som
jag har ligger och dammar och blivit otittade :o hoppas
jag har kvar förra årets julfilmer :} så otroligt mysigt att
se de.. Mår iallafall pissdåligt fortfarande, så tror jag
blir hemma imorgon också :( värdelöst i och med att jag
skulle ha träffat lill Ida, men det visar sig imorgon om
jag är aktiv eller inte (a) kanske skriver av mig lite senare
igen om jag inte slocknar. Puss så länge!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0