23.16 - Juldesign

.. nu kom min hemlighet! Jag vet att det skär sig
med mina rosa rubriker, men jag orkar inte ändra
det. Inte just nu iallafall, men vad tycks ? Designen
får vara kvar i lite mer än en vecka, men efter jul
så återgår den till myordinarypinklovelycolor! ;)


Your comments pussie
17:57:53 ~ 2009-12-15
Mitt namn; Anonym

kan du inte ta nya bilder om du är så missnöjd med ditt face på dom du har nu? förstör hela headern tycker jag.

18:03:13 ~ 2009-12-15
Mitt namn; Me, myself and I

Nej, tyvärr fittunge ;) jag pallar inte sminka mig för att ta några simpla bilder som jag tog när jag hade tråkigt, hade inte tänkt ha ngn julheader ens. Dessutom anser jag liksom själv om jag ville visa mitt ansikte eller inte ;) eller ? Tuffing

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback