23.50

Kom precis hem nu ;) har drivat {läs drajvat} runt i stan
ett bra tag med Hanna och Mackan, vi var typ överallt och
ingenstans. Haha, gick in på Ikea vid halv 20 ;) och jag
köpte en filt till Mackan som han ska ha i bilen och ett litet
gosedjur till Hanna :} söt jag är :D hahaha! Men iallafall, 
sen mötte vi upp Kith och Kalle vid Shell och försökte
komma på något att göra, så vi åkte och sladda vid Ikea..
sen fick vi för oss att åka till lill Ida Knarkis där även Sanna
och stor Ida var ;> fun, fast de verka heeelt döda i huvudet
alltså :o haha, tpl på er va ;) men hade iallafall röjj med
min lilla Hannahoe, för vi grogga ju trots allt och var allt
utom tpl tonight ;) pffts. Uschusch.. Fick iallafall skjuts hem
av Kith och Kalle sen, så skönt att slippa bussen (;

Men imorgon blir det iallafall staden i och med att jag inte
har varit in på mellandagsrean än :oo och idag fick jag se
massa fina saker som Hanna och lill Ida köpt :o totaly
jealous :/ i och med att jag är lite smått shopaholic så är
det drygt att jag inte har varit eeeendaaa in i stan yet :s

Fårse om Robin kommer tonight, men man kan ju hoppas (a)
Men slänger in lite bilder tills dess ;) Puss


Your comments pussie
22:41:36 ~ 2009-12-30
Mitt namn; hannaa

haha min lilla flodhäst :D tror jag att det var iaf.

23:32:47 ~ 2009-12-30
Mitt namn; Malicious

Hanna :D är du säker ? Haha, jag tycker det ser ut som en drake :D snuffsa ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback