23.58 - Emelie goes fun

Sitter och pratar med Ida i luren, hon blir nog också
hemma imorgon. Hihi, då har jag någon att prata med
ifall jag får tråkigt ;) hon är totaly blåst i huvudet alltså.
Haha, eller ah vi är nog lika blåsta. Båda sitter och klagar
på hur vi mår, vart vi har ont, om våra piercingar och
om alla lovely things som vi har eller ska köpa ;) haha!
Roande måste jag säga! Och bara för det så kom jag på
ett av Emelies roliga skämt, kanske det enda roliga också ;)

Iallafall..
Det var en tjej och kille {typ arab elr kurd} som stod
utanför kyrkan där det precis hade varit bröllop och
skulle röka Camelcigg och så frågar tjejen killen;
- Ska vi ta din eller min kamel ?

Haha, men jag tror nog Emelie är blåstast av oss alla ;)

Your comments pussie
16:42:11 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Emelie Eriksson

Killen var utländsk och tjejen var svensk xD Och så sa hon, - ska vi ta din eller min camel (cigg) HAHAHAHA! så klockren :P

16:58:45 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Haha, ja.. men jag tänkte att man förstod de (a) och Ida kom inte på något bättre sätt att skriva de på ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback