23.09 - Vad hände ?

Lalala, kom på en sak.. jag har ett nytt blåmärke
sen igår. Lyckat :) det var ju som sagt ett tag sen
jag fick de.. inte som i somras när jag till och med
fick blåmärken på en NYKTER helg och ändå inte
fatta eller visste hur jag fick de. Smarting i know ;)
- men usch, man ser ju fortfarande ett litet märke
av de jag fick på Raggartorget i slutet av sommarn
:o skumt! Tänkte därför roa er lite och lägga upp
mina väldigt sexigt porriga bilder by myself ;)

Så malicious = this..


Snygga naglar ;) rawr!


.. fortsättning på blåmärket över


På andra armen, efter samma kväll


.. samma blåmärke, fast i en annan vinkel


Ja, det är min rumpa! Vet inte alls hur jag fick det
men jag ställer mig frågan fortfarande "körde han
fel ?" haha.


Finaste blåmärket ever! Fick det pga att jag RAMLA/SATTE
MIG PÅ RUMPAN :s fattar inte ? helt wierd
- tror bilden är tagen några dagar efter, hittar inte de
bilder där det är som värst.. menmen :}


.. same here

Men jag är ju som jag är också, typ en vanlig
dagen-efter-konversation mellan mig och Ida
låter ju oftast såhär;
Jag; "Alltså, jag fattar inte.. jag blev inte ett dugg full :s"
Ida; "Eller hur, du var ju fan as packad"
Och lalala, om och om igen efter varje gång ;) haha!
Men igår var jag verkligen as kalas ;)

Nu är alla små bitches'ena massor med happyface pga
mina söta bilder ;) lovely! Pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0