16.14 - Min helg

Förlåt små snuppor att jag har varit totaly off senaste
tiden.. så jag ska uppdatera er lite nu hade jag tänkt ;)

Fredags;
Det blev som sagt krogen med Ida och Sanna. Träffade
massa sött folk som Viccan, Johanna och Ronja - det var
ju inte precis igår man såg dig sist :/ menmen, kvällen
var helt okej. Dessutom så var Ida hungrig - ovanligt ?
Haha nej :D så vi gick till Sub och åt våra älsklingar..
Sen gick vi tillbaks och träffade yttligare lite folk för att
sen åka med Mackan hem :} snällt. Sen när jag, Ida och
Mackan kom hem till Ida så röjjde jag och Mackan runt
och ja, jag var totaly slut i huvudet.. han satt och kasta
popcorn på mig och Ida skyllde de på mig - trots att hon
satt brevid.. haha, jag tror det beror på att hon inte hade
sina glasögon :o hihi. Men jaja, somnade runt 04 kanske.

Lördags;
Idag skulle egentligen jag, Ida och Sanna åkt in tidigt till
stan, för att sen ta halv 15 tåget till Sthlm för att äta hos
någon Nea som Sanna kände och sen gå ut på krogen.
Men varken jag eller Ida var taggade i och med att vi
vaknade kl 12 - 13. Och sen visade det sig att Sanna inte
var så taggad för att de flesta inte kunde. Så istället åkte
Ida och jag till stan, mötte upp lill Ida, Kalle, Mackan och
Kith. Gick på Gränby ett tag och jag gjorde av med mina
ynka 500:- som jag hade med mig :/ - lägger in bilder
senare ;) sen åkte vi till Mackan, åt och kikade på film.
Och ah, vi tjockade oss lite också ;) Runt 22 åkte vi in till
stan och träffa massa folk och lalala - orkar inte berätta
allt ;) Menmen, när jag, Ida och Mackan sen kom hem så
blev vi off i huvudet och börja tjata om att vi skulle åka puuuuuulkaaaa
;) klockan 02 @ night. Helst efter bilen, men fick inte göra
något av de för Mackan så vi fick verkligen inte åka bakom
hans bil - jag tror han bryr sig jättemycket om oss :D haha.
Men vi hittade inget att åka på så vi tog täckplast - ni vet
sånna som vi målare använder för att tecka möbler bl.a ;)
Gick as fort, maha. Men Mackan är ju blond som sagt, så
först vägrade han åka så vi åkte en gång själva sen tjata
vi på honom och han typ älskade det och tyckte att det var
roligare än vad jag och Ida tyckte :'D sen ringde hans papi
och skulle hem så han drog och jag och Ida åkte en gång
till, sen börja vi gå hemåt - i världens sexigaste outfit, så vi
var liksom inte rädda att ngn kåt gamling skulle hoppa på oss ;)

Söndag;
Åkte till stan en stund med Ida och hennes bror, köpte ett
par nya stövlar - again.. kommer bild later ;) sen åkte vi
till Gränby en stund och ah, gjorde inte så mycket mer. Så
vi kom precis hem :} hihu, tonight kanske vi ska leka med
Martin och lilla Adam, så fårse vad vi hittar på ;) Ida är kåt
på att åka till ett spökhus, så vem vet ;)

Hur har eran helg varit ? ;)

Your comments pussie