01.36 - Årets..

Jag satt och funderade på olika listor som är fun att
göra en natt like this. Så kom på att jag ska göra
min egna i och med att jag inte palla ngn gammal..

Årets.. {minus}
.. sämsta köp: Alla kläder jag inte användt ?
.. äckligaste mat: Pizza {inte Icas som man gör i ugn, utan "riktig" +o( }
.. fulaste ragg: Börjar på P.
.. minsta längtan: Till jobbet
.. sämsta ligg: Inget ;)
.. värsta fylla: Onsdag 16/12 som jag kommer ihåg, fast de gjorde jag ju inte så..
.. ugliest outfits: När tjejen på Kalas hade sin emo-vardags-outfit på sig på krogen :s
.. dåligaste dag: 16e februari
.. usch: Mig, Pg.. allt
.. tråkigaste: Regn, när strumpisarna går sönder ;)
.. äckligaste drink: Hm, kaffeshoten vi fick av 30+'arna
.. botten: Magkatarr
.. sämsta program: Smallville bland annat
.. dåligaste butik: Kappahl - förutom kalsongisarna ofc ;)

Årets.. {plus}
.. bästa köp: Alla mina lovely clotes ;) kan nog inte välja ut bara en sak
.. godaste mat: Sallad och Sub ;)
.. snyggaste ragg:
.. största längtan: Till kärnämnena tror jag
.. bästa ligg: Robin ofc!
.. röjjigaste fest: Hm, vet inte när Hansson's var, men hans säger vi ;)
.. loveliest outfits: Kortkort!
.. bästa dag: Varje månad den 3e, trotsallt..
.. mums:
.. roligaste: Minnen
.. godaste drink: Ida's specilicious ;)
.. topp: Min lön ;)
.. program: Desperate housewives, S. Hollywood Fruar, Du är vad du äter
.. kärlek: Robin min nos <3
.. låt: Flo Rida's
.. beroende: Mobilen, handsprit och Robin
.. mest sagda ord: Såhär, palla och usch
.. film: Felon
.. restaurang: Subway!
.. mest älskade butik: Cubus + Gina
.. vill ha: Tillbaka honom!
.. hårfärg: BLOND!
.. lukt: Britney Spears - Fantasy (? - den rosa iallafall)
.. vildaste: Sex i biograf :o
.. färg: Rosa!

Årets.. {write a name}
.. snygging: Robin
.. fulaste: P.
.. slampa: Hm, vem ska vi sätta här då ;)
.. rikaste: Maja jobbnarkoman
.. player: Ingen playa mig, jag playa dom ;)
.. gay: Gran-n-en, trodde jag ja
.. lovliest: Våra braiga stunder..
.. bästa vän: Sandra, Ida och Maja
.. mest hatade: S.
.. mest avundsjuka {på mig}: Jenny
.. smartaste: Sanna
.. hetaste: Robin
.. tönt: Helt klart Adam :D
.. pinsammaste: Jenny, again
.. ballaste: Hannatpl
.. mysigaste: Återigen Robin
.. fullaste: Jag själv
.. minsta: Lill Ida Knarkis
.. finaste: Viccans sms :}
.. helt enkelt bästa: Jag själv ofc, nej men det blir nog mamma och Robin

Uuuuuuuush |-)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0