00.15 - Onsdag

Min dag började 09, då jag läste ett sms av Maja. Hm inte det bästa
man kunde läsa så jag säger bara en sak {dock inte till Maja^^} -
tööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt
så less man blir på sånna som henne -.- menmen, drog in till stan
- själv - med 10.20 bussen, var inne runt 11 och gick runt, runt på
stan och försökte hitta saker att handla.. gick inge bra direkt var så
jävla otaggad på skiten! Gick sen till Subway och köpte med mig en
sub som jag skulle äta hos lilla Hannis. Vid 14 tog jag 10an till Gränby
där Hanna var med sina epafriends och klockan blev typ 16 innan vi
kom hem till Hanna, som bor typ 2min ifrån -.-' menmen :) åt lite och
tog en tagg lite now and then. Chiiiiilla järnet massor och gjorde inte
så himla mycket :) Menmen, tog 2an tillbaks till stan vid 21.20 och
tog min buss vid 21.45 hem ;>

Skoja inte vilken jävla beslutsångest jag har haft alltså, var helt jävla
slut i huvudet på bussen hem :s helt spårat. Kändes typ som att jag
däcka totaly -.- men ah, sen har jag bara legat i soffan och tänkt
massor fram och tillbaks och kom inte fram till så mycket ;> men mh,
nyårs planerna är återigen planerade.

Första planen: Gottröra
Andra planen: Rättvik
Beslutet blev: Gottröra, i och med att jag kommer hem way mycket tidigare :o
och sen hade jag ju planerat med Maja och Johan för några veckor sen, men 
börja planera om i och med att det verka skita sig. Men nu får jag sovmorgon,
om inte Robin sover här vill säga ;) pffts.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0