14.55 - My birthday presents

För er som är så nyfikna på att veta redan today ;)
- kommer inte riktigt ihåg allt, men fårse :)

 Pengar - fick ihop de till 1700:- tror jag :o
 Kläder - fick 1200:- innan, som jag köpte kläder för + en biobiljett för att jag var pank
 Plånbok i leopardpaljetter, av Robin - köpte den från honom, ville inte ha så
mycket så han fick bara betala den av allt pga att jag åker så mycket biiiil med honom :}
 Presentkort på Cubus för 300:-, av Robins mamma - as sött :}
 Singstar + 6 olika skivor till, av Micke - Ida is totaly jealous now!
 "Advents kalender" med en sminkprodukt för varje dag, av farmor&farfar - har aldrig
sett sån förr :o så fårse om det är någon bra makeup ;)
 Prinsesskrona, av Ida - det var den enda presenten jag visste att jag skulle få :)
 "Vilken raggningsreplik funkar på dig" bok, av Ida - så nu ska jag ragga, haha!
 Mashaller, av Ida - bara för att jag tydligen hade sagt när vi var på Ulla att jag skulle
köpa sånna och sitta och elda/grilla på rummet, haha!
 Ljus "Bästa vän", av Ida - hihi, sån du fick av mig förut Sandra :D
 Shampo + en gosedjurs älg, av Ida - bara för älgens skull, haha
 Adventsstjärna på fot, av Idas mamma - eller ska jag säga min andramamma :)
 Navelpiercing, som en dragkedjagrej, av Sandra - fisrumpa :P
 Repairshampo, pearl smooth + färg&klipp, av Tessan {+ de andra} - färg&klipp fick jag för länge sen ;)


- tror inte jag har glömt något :o de visar sig, annars uppdaterar jag den senare ;)

Sen väntar jag på presenter av Maja, Hanna, Elin, Stina och Sanna :D wiewie!

Tack sötnosar!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0