00.50

Nu ska jag slita upp kissen och sen kila isäng
och sova. Ska upp mellan 8 och 8.30 imorgon
pga influensasprutan, fårse om jag får den nu..
Sen ska jag ta bussen till staden - maybe med
Maja - och träffa Ida och Jos, sen ska jag och
Ida vidare till skolan och ha våra tre lektioner
för dagen.. slutar 17.50, suck! Not that lovely!
Ligger efter som vanligt, inte bra att missa så
mycket om och om igen, måste göra klart två
uppsatsgrejer och sen läsa den äckligt dryga
boken - som jag bara läst 1 sida på, men ska
nog inte läsa mer, trots att den ska vara klar
typ nästa vecka. Fan :o kom precis på också
att jag har prov imorgon i religion, där jag
också missat en del.. no good. Fårse om jag
får göra de på fredag eller något.. hm.. inte
bra att ha ångest sånna här tider på året, men
jaja kan väl bara skylla på vädret och olängtan
till att bli old och börja jobba - tiden hinner ifatt
mig.. och jag hinner knappt med att komma på
vad jag egentligen vill, visst jag vill bli en lyxig
hemmafru, men då måste jag ha en rik husband
that can give me money ;) och det vet man ju
hur det kommer gå i och med att alla killar är
riiiktigt snåla nu mera! Spend some money on
your bitch guys! Jag orkar verkligen ingenting
längre.. ger upp snart!
- Nu blev det mycket och lite av allt.. kan bero
på mitt humör som är totaly fucked today.
Gonatt och sovsött flickor!
Love


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0