01.09


Har inte släppt min snygga rosa laptop än ;)
fråga mig inte varför det är inte precis många
aktiva här.. menmen. Jag gillar Victoria Silvstedts
kampanj mot rökning, riktigt bra - för hur många
flickor sökte inte till u-models egentligen ? Hörde
igår också att det var rökfri vecka i Uppsalatown,
fattar inte riktigt vad som menas med de, men ah..
Men iallafall, det är rätt tufft att jag inte röker, när
i stort sett alla mina nära friends gör de. Jag kan
knappt komma på någon right now som inte röker
annat än på fest. Visst jag feströker och annars
ibland också, men jag är inte beroende och har
bestämt att aldrig bli heller.. fast jag har ingen bra
motivering till varför, utan jag bara ska inte bli de ;)
Har alltid tyckt att det har varit fjortis att röka -
menar inte att alla som röker är det - utan oftast
förknippar man en fjortis med rökning, inte konstigt
direkt ;) så har sällan skrytit om att jag gjort de och
nu har jag insett att det är rätt äckligt när jag själv
gör de.. känns bra att Robin inte gör de och tjatar
på mig om jag ens gör det på fest.. Lite sött :) mitt
liv visst, men dududu har nog mer makt över mig
än vad jag själv har, so thankie tusse! Aouwh! Tror
jag har lättat förlite på mitt hjärta idag alltså :o
gasch vad jobbig jag ska vara all the time, men nu
verkligen ska jag släpa mig i säng. Pusseliepuss!

Your comments pussie
18:34:04 ~ 2009-11-19
Mitt namn; Ronja

Vad bra att du inte röker!:) du klarar dig nog utan att feströka oxå;)

Min blogg; http://lovewhoyouare.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback