01.37 - November

Maja åkte precis så nu ligger jag här
i sängen och väntar på att stackars lilla
Robin ska höra av sig. Plus att det sitter
fast en stor fet fluga i min brandvarnare
som surrar och har sig, men inte nog
med de.. den satte igång pipandet, hur
länge som helst, fyfan! Så nu har jag
aaaas ont i öronen och blev nog dövare
än tidigare - Robin kommer därför nu
klaga på mina "va" hela tiden (a) - usch!

Kvällen började iallafall vid halv sex att
jag gjorde iordning mig för att sedan
följa med Maja och Johan på kina, de
blev East City - jag kan inte rekomendera
de speciellt mycket, bara för att jag
jämförde de med Dragon Palace.. hihi.
Mamma betalar! Menmen sen åkte vi
iväg och Johan skulle träffa s. P. så jag
och Maja åkte iväg till en parkinnng och
tog ca 50 bilder i bilen, haha! Åkte även
till Shell/Seven eleven och tanka och
sen tillbaks till parkeringen.. Sen blev
de Max glass - Johan betalar! Och vidare
hem. Maja och jag hoppa av hos mig
och Johan fortsatte till Östhammar.
Och ah, vi tog ca 100 bilder till (a) nana!

Vissa kommer nu, andra kommer imorgon!

Iallafall så fick jag ett sms av lilla Robin
innan jag skulle åka där de stod förlåt
för att han inte svarat och att han hade
borrat sig i benet. Stackars min snutte :(
Så egentligen vill jag bara dit och ta hand
om honom som jag brukar göra när allt
inte är fine with him :/ tycker så synd om
honom.. och dels så saknar jag honom
här i sängen. Min lilla sunshine! Jag tror
iallafall han har somnat på soffan nu för
han har inte svarat på senaste smset och
jag tror inte han har borrat sig i benet igen ;)

Så jag får väl se om han smsar, annars
ska jag nog sova snart - alone :( totaly bajs!

Kommer snart ett inlägg med bilder. Seeya

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0