11.30

Nu har jag gjort klart alla gamla arbeten,
som skulle vara inne för ett tag sen. Skönt!
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen
vidare till Viccan en stund, för att vänta på
Robin eftersom att jag ska sova där tonight.
DUKTIGT MALIN!

Igår så kom Robin hit iallafall, jag hjälpte
honom att tvätta bilen i typ 1½ timme..
Sen gick vi in gjorde lite fruktsallad och
sen vid 23 satt vi på Män som hatar kvinnor
i och med att inte Robin har sett den än,
men vi kolla väl knappt 1/4 av filmen
tills vi båda somnade.. haha! Vaknade
massa gånger inatt bland annat av ljudet,
40 kuddar under nacken/huvudet och av
att jag var otroligt kissnödig, verkligen inte
någon skönhetssömn måste jag säga..
Menmen, han väckte mig innan 9 imorse
för att säga att han skulle duscha och för
att jag fått sms av Maja, men orka de då
liksom! Somna om lika fort och vakna efter
en halvtimme av att han återigen tjata om
att vi skulle gå ner och äta frukost.. ååh.
Han är verkligen värre än en unge! Hur
mycket har jag fått sovit ut senaste tiden
när jag sovit med honom ? Jo, en gång
när jag var ledig fram till 15.30, fast han
väckte mig och sa hejdå osv.. men iallafall
så är de nog enda gången ;) på senaste
tiden alltså ;) usch ja, mitt lilla busfrö!

Jaja, nu ska jag iallafall in i duschen och
piggna till och fräschas upp sen drar jag!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0