12.21

Vaknade för en stund sen, så totaly idag så har jag hunnit;
 Duscha {do my makeup, klä på mig + my hair - totaly i onödan}
 Gjort 4 nya headrar till både mig och Ida
 Ringt darkwell och ändrat payday och så tills Onsdag
 Hämtat paket från en tutande Postgubbe, haha fyfan!


- Så nu ska jag typ fixa lite, vänta på Robin, kika
Desperate Housewives reprisen och typ inte så
mycket mer ;) skönt med lite ledighet.

Haha btw, lite kul att killen i luren från Darkwell
{Niklas} kom ihåg att jag sa att jag var sjuk
för innan vi avsluta samtalet så sa "krya på dig".
Haha, när jag pratar i luren med någon som jag
inte "känner" eller ens vet vem de är, så lyssnar
jag typ på sista ordet som brukar vara "hejdå".
- Smarting ;) men de var lite kul..

Your comments pussie
17:58:58 ~ 2009-11-23
Mitt namn; Tove

Du ska peirca tungan va? :)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback