12.27

Jag tvingade mig själv vakna lite efter tolv,
jag kikade på mobilen vad klockan var och
precis när jag lagt ner den, så skickar Robin
ett sms, snacka om connection in the air! :D
Så sött :} hihi. Nu kom min lilla Solo och la
sig i sängen, jag undrar om han försöker
ersätta Robins plats.. Iallafall så ringde jag
typ dirr till Robin för att kunna vakna så
pratade lite med honom en stund innan jag
tog datan. Usch, jag har ont i huvudet pga
att jag inte sovit så länge som jag borde :(

Jaja, jag drömmer så konstiga drömmar,
som always så drömmer jag om saker som
har hänt t.ex igår eller iförrgår. Som den
drömmen jag drömde nu precis innan jag
vakna, för att hoppa lite så drömde jag om;
- Att jag bröt en lång fin nagel (de gjorde jag igår med Maja)
- Alla dessa; Sanna, Ida, Pernilla, Eva, Evelina, Emil och SandraHå (fast Eve och Sandra har jag inte träffat eller så, men Emils bdb kolla jag på igår så de är säkert därför)
- Att jag drack och blandade två, tre drinkar hos Ida innan vi skulle till skolan

Nu börjar drömmen försvinna lite, men aja..

Jag ska alldeles straxt gå upp ur sängen
och göra lite frukost, de blir nog ett halvt
"rivet" (to be exacly) rågbröd today igen..

Fler bilder från yesterday and the day before
that kommer kanske senare ikväll eller
imorgon eller något :o i hope you can wait ;)

Men vad har mina små fisar gjort i helgen då ? :)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0