12.40

Sitter hos Ida nu, vaknade för två timmar sen.
Gårdagen var allt annat än fun, riktigt drygt att
vara i skolan iklädd målarkläder -.- på en kväll,
utan att göra speciellt mycket.. Ida och jag gjorde
mest annat och gick till fordon och träffa Robin
bland annat.. efter de åkte vi med mami&papi till
donken för att jag inte hade ätit något annat än
frukost - tjockisar! Sen åkte vi hem till Ida, dirr
efter de så gick vi och träffa Erik och prata lite med
honom, sen gick vi vidare till Jos' trevlans :) var
där i några timmar och sen gick vi hem till Ida igen
vid halv tolv - det är ju inte alla som är lediga idag ;)

Jag mår lite smått bajsigt för att jag aldrig hann få
någon kram av Robin innan han drog igår :( kommer
inte få träffa honom förrän på måndag.. kanske :/
- i'll miss you tusse!

Nanana, nu packar/städar Ida och jag sitter här..
ska åka till Calle innan tre, så fårse hur länge vi
får vänta där innan vi åker ;) dom brukar ju som sagt
säga att vi ska vara där flera timmar tidigare för att
vi ska åka så "tidigt" och "fort" som möjligt, men ändå
tar de kanske två - tre timmar innan vi ens sätter oss
i bilen, haha. Jaja, hoppas de där 50 milen går fort.

Vad ska ni hitta på i helgen då puppor ? :}

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0