13.40 - Stooorflicka



Blev inget bloggande igår cus it was my birthday ;)
Wej. Var hur otaggad som helst hela dagen, var
verkligen allt annat än sugen på att ens göra något,
lite värdelöst faktiskt! Men börja dricka och efter en
liten stund blev de bättre, haha.. jag är ju fan smartast!
Mamma skjutsade oss till station in Alunda city typ lite
precis innan bussen kom och så säger Maja typ
"har alla leggen med sig" och jag såklart har inte :D
hahaha! Så mamma skynda sig hem och hämta de
och kom tillbaks när bussen redan kommit, men fick
de och sen bar de av till staden. Träffade Emmy på
bussen in :) jaja, gick till Kalas almost direkt och
träffade massa folk där och sen kom Ellen och Stina,
funfun! Aja, hoppar över kvällen och skryter med att
jag fick skjuts hem och spydde lite i Stavby, mums!
Sen mådde jag tok bra ;) Tack för kvällen flickor!

Vad hittade ni på on my birthday och allt ? ;)

Your comments pussie
14:17:10 ~ 2009-11-28
Mitt namn; Tove

Låter som en toppen kväll du ;) förutom sypan x)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/
14:56:24 ~ 2009-11-28
Mitt namn; Me, myself and I

Det var hur lite som helst och sen mådde jag perfect ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback