13.54


.. just nu är den nya Marabou chokladen; Vinter, med smak av
ingefära, kanel, kardemumma, vanilj och kryddnejlika.



My opinion;
Alltså, jag kan inte påstå att den var lika äcklig
som alla påstått, utan visst den har en annorlunda
smak - som lyckas smaka jul - och jag har iallafall
aldrig smakat något liknande, men efter några
bitar så var den ju godare än äcklig! Man måste
bara vänja sig vid blandningen, så jag anser
iallafall att den var god och inget annat. Men smaken
är som baken - är de nu jag ska säga delad Ida ? -
och alla kan inte tycka lika, så det är verkligen
vääärt att prova den! Skönt med lite variation!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0