14.36

Vaknade först vid 7 av att lill Ida fråga om jag
skulle ta den bussen, sen stängde jag av ljudet
och fortsatte sova lite smått till och från, men
försökte piggna till först vid halv tolv, när mamma
dammsugit klart och när mormor hade nått fram
med sina 140 signaler på typ högsta volym på
hemtelefonen. Greatans! Ringde Ida efter en stund
och pratade lite med henne sen gick jag upp..
kissa, städa, bytte påslakan och lakan, packa
väskan, käka frulle, duscha och nu sitter jag här
och ska snart go and do my make up och sen ta
kvart i fyra bussen till staden för att sen spendera
några timmar på våran tuffa skola.. jag orkar
verkligen inte! Jag mår illa efter frukosten trots
att de var någon/några timmar sen. Vill helst bara
spy och sova lite till.. det här är inte efterlängtat.
Men får väl vara glad antar jag.. jag ska ju träffa
Robin. Usch, fårse om illamåendet går över snart.
Nu ska jag dricka upp mitt c-vitamins vatten och
sen gå och sminka mig och packa klart allt..
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0