14.44

Sämst.. datan hängde sig när jag typ precis skrivit klart -_-

Förlåt att jag inte har hunnit skriva här
så mycket senaste tiden, men har inte
haft tid pga skolan och sånt.. Men ska
försöka bli lite bättre med de iallafall.

Igår var jag iallafall bara i skolan och
hade kärnämnen, först kika vi på film,
sen idrott {boxning} men jag var typ
inte med, sen lunch efter de natur och
efter de drog jag pga att jag var så
stressig tills ikväll.. usch!

Kom hem till två, åt lite lasange sen kom
Robin prutt hit och hämtade sin bil, så
hann träffa honom en stund. Efter de
stressa jag till bussen som gick 15.15.
När jag kom in till stan tog jag 2an till
Hanna, där hon och lill Ida var :) fixade
oss lite och sen drog vi till Willys för att
möta Kith och Idas Kalle. Åkte sen till
Mackan! Och jag smart som jag är satt
i mitten och skulle gå ut på Hannas sida
och hon var jätteseg så jag satt typ och
vänta ett bra tag, sen när jag skulle ut
så gled jag med rumpan för att de var
skinn säten och sen tog de stopp och
jag ba "wtf, vad äre som håller i mig ?"
Sen efter lite dragandes så kommer
jag på att jag inte tagit av mig bältet :'D
hahaha! Jag dör, fyfan så blåst jag är!

Röjjde lite hos Mackan, sen gick jag
och Hanna till bussen vid 23.30 fastän
bussen gick en timme senare, men de
var ju trotsallt 7km.. När vi kom fram
till bussen så fick jag något ryck och
börja typ klä av mig för att jag var så
varm och de hjälpte knappt, sen blev
jag totaly snurrig i huvudet och kände
mest för att dö och var allmänt spy-
färdig.. fick massa panik för att bussen
straxt skulle komma, så satte mig på
bänken och luta ryggen mot väggen,
men de var ju värdelöst, så lutade fram
huvudet mellan knäna och de snurra
fortfarande, sen efter en stund så
släpper allt och blir normalt igen men
istället börja jag frysa som ett as!
Sen kom jag på att jag inte hade ätit
på ca 11 timmar, så de kanske hade
sin förklaring, men äckligt! Så när
snutt Hanna och jag kom in till stan
gick vi till Donken och hängde där ett
bra tag tills vi fick för oss att orka äta.
Så Hanna tog en cheese och jag en
chicken wrap. Där träffa jag bl.a Tim.

Gick vidare till bussen efter ett tag..
och ah, sen hände väl inget speciellt
mer.. i guess, somna som en stock
när jag kom hem och vaknade 13.35
idag när stor Ida skicka sms, miho :)

Så sitter här nu och försöker få tag på
lite folk, för att se vad som händer
tonight.. men ingen har tid. Btw, idag
fyller min bästa låtsas morfar Lelle år!

Så vad har ni gjort i helgen flickor ?
Och vad ska ni göra tonight ?

Your comments pussie
17:41:55 ~ 2009-11-07
Mitt namn; Hanna

haha det var ju iallafall kul :D <3

18:44:50 ~ 2009-11-07
Mitt namn; Me, myself and I

Haha ja :D kika på videon jag lägger upp på fb snart ;)<3

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback