14.49

Vaknade kvart i tolv, skönt att sova ut. Orkade inte
äta frukost så började städa direkt, blev klar för
kanske en halvtimme sen så nu äter jag min frukost
bestående av två ägg och några smörgåsrån och
mjukost och vatten till de. Just nu kikar jag på ett
inspelat program av Vakna! Med the voice! finns
inget som kan få en så glad inombords utan att man
vet av det. Ska nog vara med Maja och kanske Johan
ikväll igen, som jag tror nu :o sen kanske lilla Robin
ska sova hos mig :} mysigt måste jag säga! Hihi.

Ska också kika över Jossans blogg igen i och med att
jag inte kom på felet igår :o totaly fucked up. Lite synd :/
så fårse om jag kommer fram till något idag, annars
får jag göra en ny blogg åt henne.. to bad :/ menmen!

Vad ska ni göra ikväll små snuppor ? :)
- någon fest ngnstans ? ;)

Your comments pussie
15:01:18 ~ 2009-11-21
Mitt namn; Tove

Vart är festen malin?! ;)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback