14.53

Hahaha, seriöst.. läste precis mina kommentarer..
Men nu får ni fan ge er ;) palla att ni sitter kvart
i ett en FREDAG och kommenterar min blogg, har
ni seriöst inget liv ? Isf tycker jag synd om er ;)
Men jag kan ju inte säga att ni direkt gör mig ledsen
utan snarare ger mig ett extra litet skratt. Dream
on bitches, jag har already sagt de och lär få säga
de once again.. Ni kommer aldrig lyckas sänka
mig ;) så dream on, ni är så jävla jealous. Väx upp
and get a life pussies! Ni vågar ju ändå inte stå
för vilka ni är och vad ni sitter och skriver ;) antar
att jag gör eran dag lite happier i och med att ni
inte lyckas kunna släppa mig trots era "hårda" ord!
Och nej, Robin använder inte de där orden när han
skriver ;) de borde ni förstå.. men i guess not! Hah!

Ni kan inte försöka äga någon som already äger
allt och alla, lycka till kan jag ju bara säga. Men
de ni gör är så himla ovärt.. sooo ;)

Btw, Robin var inte ens hemma igår kvart i 1.
Och jag tror inte han sitter vid datan på en fest ;)
Menmen, bara för att ni gör de så betyder de ju
inte att alla har lika värdelöst liv..

Pusseliepuss fulingar ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0