15.00

Gick upp lite efter halv sex imorse, duscha,
sminka mig och åt lite frukost innan jag tog
bussen till stan och sen vidare till skolan..
Träffade lill Ida på bussen :) fun. Menmen
har nog inte haft såhär dåååligt jävla fun
som jag och "stor" Ida hade idag på rasten
i skolan, hahaha! Rööööjjj! Såg iallafall
Jimmys bil på parkeringen bakom skolan
så gick dit för att sätta en lapp på rutan
och såg att bilen var öppen, så vi la in lappen
vid hastighetsmätaren och gick sen därifrån
men när vi kom tillbaks till bygg så börja
jag garva och tjata att vi skulle lägga in
lite fler saker i bilen samtidigt som jag pekade
på en lång bräda :'D haha! Gick tillbaks
till bilen med brädan och ngn stål grej och la in
samtidigt som vi väva ner stolarna i fram,
satt fast alla bälten och satt post-it lappar
överallt. Fyfan :D haha, synd nog så hade
Ida skrivit sitt efternamn på "Rösta på Ida"- lappen.
Vilket gjorde att dom fatta att det var jag :/
- men de hade dom SÄLLAN gjort annars ;)

Jag kom iallafall hem runt halv två today.
Skönt! Så har fixat lite och nu är jag drygt
trött.. kikar på morgonens Vakna! Med the voice.

Ikväll blir de massa Robinmys, i'm waiting..
Och imorgon blir de kärnämnen..

Skriver lite senare på saker som jag kommit
fram till under dagen, men orkar bara inte
just nu. Känner mig totaly slut alltså :/ |-)


Your comments pussie
15:23:45 ~ 2009-11-05
Mitt namn; emma

Vad tidigt du gick upp i morse då! Jobbigt :-O

Min blogg; http://ebroman.blogg.se/
16:01:41 ~ 2009-11-05
Mitt namn; Me, myself and I

Ja, usch :/

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
19:50:13 ~ 2009-11-05
Mitt namn; emma

Den är fin :) Hihi!

Jag är Emma, haha :) vem är du?

Min blogg; http://ebroman.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback