15.32

Mjaou kissikissi, jag är fruktansvärt trött
känner mig lika konstig som de tre dagarna
innan efter att jag sovit en stund, riktigt
jobbigt! Idag har jag shoppat litegrann, wej!
Shopaholic no1 helt klart! Men lägger in ett
inlägg snart med bilder på dessa :)

Fick iallafall mitt ellos paket igår.. fattar inte
jag blir bara pissed på butiken, alltså jag
beställde ju ett par leggings med "hål" i,
i september. Tror ni jag har fått dom ? Nej!
Sist skrev dom "beställ igen" :s fastän när
jag böt strl så FANNS de! Fittäckel.. och
den här gången nämnde dom inte ett skit :s
Åååh! Men iallafall, de leggings jag fick
var ett par i spets och tydligen så har vi
många dvärgar i det här landet för de var
iiiinte på långa vägar min size, alltså strl
var perfect, men längden - vad tänkte dom ?

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0