15.36

Måleri idag, slutade straxt efter tolv. Så jag,
Ida, Sabina och Matilda tog 13 ner på stan
och Matilda följde sen med mig, Ida och Jos'
till Subway och Skopunkten - där inhandlade
jag även mina pärlor ;) mh! Väääldigt glad
efter inköpet måste jag säga! Lite trevlans
att träffa Jos' också i och med att de var ett
tag sen :} menmen, har iallafall en halv sub
i väskan som ska ätas upp, totaly mumsigt!

Mitt humör är efter stunden på stan, på topp!
Jämfört med igår så är jag happy, haha och
snart någon gång kommer min lilla Tusse :}
Och snart börjar That '70s show :D wej!

Bilder kommer straxxxt on my lovely shoes!

Ska även bara påpeka att våran lärare är ett
äckligt peddo också och de framkom verkligen
idag. Usch, fyfan! +o(


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0