15.53

Svar till Jenny Tuvesson;
Men liksom om det nu verkligen är så och att det är
jag som beter mig som en 5åring - vad gör du då
på min blogg ?
Och kommenterar anonymt och skriver
massa saker om hur ful jag är och lalala ? Vem är
det då som är omogen ? Kan du förklara de för mig ?
Och om du inte gillar mig, så har du ju ännu mindre
anledning till att stalka mig så som du gör, eller ?
Då har du ju inget liv, lägg bara ner för du kommer
aldrig vinna det här eller någonting utav det!

Your comments pussie
16:00:38 ~ 2009-11-23
Mitt namn; jennytuvesson

men vadå vinna? Det här är ingen tävling. Om du ser det här som en tävling så tycker jag det är fel. jag har som sagt inte sagt att jag är perfect. Jag är på din blogg för jag läser många bloggar. Jag läser minst 20 bloggar varje dag. och din är en ut av dom. Men om du tar det här som en tävling så fine. men jag vill inte vara med i den. Jag har sagt sanningen. jag har sagt hur det var. Sen är det upp till dig hur du vill göra.

Min blogg; http://misslittlesunshiine.blogg.se/
16:13:02 ~ 2009-11-23
Mitt namn; Viccan

HAHAHAHAAHHAAH ^^ Finns inga ord !

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/
16:25:36 ~ 2009-11-23
Mitt namn; Me, myself and I

Jag sa aldrig att det var någon tävling, utan jag försöker få dig förstå att de lönar sig inte av att du säger någonting eller yttrar dig för jag kommer aldrig tro på de du säger i och med att du har gjort sånt bra uttryck på andra personer, de är liksom ingen som skulle tro på dina ord. Och Jenny i don't give a shit i om du gillar mig som person eller inte, för jag föddes inte för att give pleasure till alla i min närhet och det har jag ju märkt att inte du heller gör, men skillnaden är ju att jag ger mina vänner ett värde. Do you understand ?

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
16:33:04 ~ 2009-11-23
Mitt namn; Me, myself and I

Så alltså, vinner du inget på det här och dock inte heller det här, för du är på en lägre nivå och du ger mig bara mindre och mindre anledning till att tro på något av allt du säger. Liksom du har inget att stå på, bygg upp de sen kan du försöka äga - nej inte mig för vi vet ju att det inte går - någon annan, du kan ju inte komma utan någonting och tro att de ska funka. Så om du nu ska fortsätta ha koll på everything i do - så sluta yttra dig och sluta lägg dig i, mitt liv, my rules and my opinion. Okej ? Fast nu kan du ju inte fortsätta skicka anonymt - de verkar ju wierd - så om du ska göra de så sätt ditt namn där direkt för det kommer ändå fram i slutändan. Gå vidare när du har chansen!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
16:38:12 ~ 2009-11-23
Mitt namn; Me, myself and I

Det är lätt att skriva allt som hade med mig och Robin att göra - i och med att du skulle berätta hur det var, tänkte jag - men varför skrev du inte de du gjorde då Jenny ? Till att börja med då Robin var hos mig och du blev sur och skicka griniga sms ? Nej, men de kanske inte var rätt information att lägga ut ? Vad vet jag..

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
17:30:03 ~ 2009-11-23
Mitt namn; -

jag orkar inte hålla på och skriva. att tjaffsa löser ingenting. Gör uhr du vill. jag bryr mig inte. jag har skrivit att jag sa ifrån till robin och det är sant. sen får du tro vad du vill. jag orkar inte bry mig. jag har inte orken till det. Hejdå.

Min blogg; http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback