15.54

Den här filmen ska jag, Robin, Maja och Johan
se ikväll.. scary! Vissa säger att den är on real
och andra anser att den inte är. Men efter att
jag såg trailern igen och tänkte "den är äkta"
så blev jag bara tveksam och ba "nej, det kan
den inte vara" så jag fårse vad jag tycker senare!
Men scary, det tvekar jag inte ens på att den är.
Love



"..no this movie is not real, the actors arent eve that good... dont get me wrong there convining, but after watching it a few times i can see where there were parts that just didnt look real. plus both micah, and katie are ameature actors haha... but this movie is still really good even if the story isnt real, it scared me a lot ther first time and i think the ending was really good.."

Your comments pussie
21:10:56 ~ 2009-11-17
Mitt namn; ida

tack så jätte mycket, vill verkligen bli helt nöjd nu och de är lite små saker jag vill fixa. Ska fixa lite bilder så kan ja skicka sånt till dig. Säg till imorgon om du har tid, du kan ju skriva sms så jag ser det ;) Puss på dig

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/
19:22:49 ~ 2009-11-18
Mitt namn; Tova Friman

Den filmen verkar såååå läskig haha

Min blogg; http://mezmerised.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback