16.07

Är hemma och super trött, vill bara försvinna bort
och sova i flera timmar, men det går ju inte.. Tvn
funkar fortfarande inte, eller ah boxern -_- så jävla
värdelöst! Blir så less, men som tur är så kan vi
iallafall kika på inspelade program, men kul när man
sett alla sen då >< give me a new one! Bajssaker!

Just nu kikar jag på några minuter av Super size vs
super skinny
, älskar de programmet! Dock så gillar
jag anorektikerna mer än tjockisarna. Guess why..

Nej men, jaja. Ska rabbla upp mina presenter sen
iallafall :} får dom idag för att jag inte tänker slösa
min fredag till att bli tjock. Haha! Fick världens
sötaste i present av Riggan, Robins mamma :$ hade
inte ens väntat mig något.. blev as kalas glad :D

Måste nog vila lite, usch.. jag hinner fan ingenting!
Jag måste städa mitt rum och min toalett uppe och
raka benen. Anser att det är väldigt mycket att hinna
right now, plus att jag är trött :( och orkar inte
skjuta på de! Life is quite hard sometimes! Och ja,
jag var extremt oseriös.. eller ? ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0