16.18 @ Viccans house

Nu sitter jag hos Viccan, har suttit här
i några timmar med jackan på! Haha,
börjar bli lagom varmt nu när hon lagar
mat samtidigt, menmen.. det kan ju
börja snöa isbjörnar här inne.. Jag är
smått pissed på en liten fjortishora
också ;) ovanligt ? Ickeee! Men jaja,
jag ser ändå ner på dig.. förstår inte
varför hon fortsätter tro att hon känner
Robin bättre än mig, dååå har hon
lyckats måste jag säga. Men dream on!

Jaja, fårse när Robin hämtar mig här..
Får iallafall ingen sovmorgon imorgon
ifall jag sover hos honom, så fårse hur
de blir med de också.. kan ju vara skönt
att sova ut någon gång när han inte
ligger brevid och tjatar från och med att
de börjar bli ljust uppe "maaaliin nu går
vi upppp", jag vet inte om de ekar i
huvudet eller om de verkligen är han som
är så tjatig :o that's the question alltså!

Your comments pussie
18:55:32 ~ 2009-11-10
Mitt namn; emma

Hehe ja kanske det :) Fast fruktsallad är bäst!

Min blogg; http://ebroman.blogg.se/
20:50:18 ~ 2009-11-10
Mitt namn; emmsi

jävla massa fjortisar de verkar va efter han där ;o

slå dom

21:04:17 ~ 2009-11-10
Mitt namn; Me, myself and I

Ja, tror du inte man ledsnar liiiite efter varje gång det är något.. helst av allt, eller lättast av allt så hade jag skitit i honom och slippt allt det här, men när han är som han är så kan man inte bara strunta i allt.. men så länge jag känner honom bäst, så anser inte jag att dom ens ska yttra sig. För det jag vet, vet inte dom.

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback