16.33 - New piercing

Kom hem precis, har varit i skolan och på stan i
massor av timmar känns de som.. spenderade
tiden på stan med Ida och Jos' wiewiewie! Och så
är jag nypiercad också ;) even better! Vet inte om
jag kan avslöja vart i och med att lill Ida kanske
hittar en data i Egypten ;) men ofc så är det tungan.
Har väntat sen 7an, 8an på det, så idag på Hannas
birthday blev de ;) gjorde inte ont allt, visste de
kändes att han pilla, men de gjorde inte ont ;)
Passa på att köpa nya stavar till naveln och läppen
samtidigt ;) som en julklapp av mami..
Btw, så fick jag min present av Stina och Elin idag,
as glaaad :D tacksåmycket små fisar :D
Och snart kommer lill Jåbinn oså :} hihi, men nu
får jag inte ha någon av dina kroppsdelar i min
mun :o på typ tre veckor.. hur ska jag klara mig :o



Lite smått svullet, ser ut som en liten korvis ;) menmen, min
fjärde "riktiga" piercing {förutom öronen- alltså som jag tagit
hos t.ex darkwell och inte själv - och tagit ut de samma dag}
Mihu :) och så ser den sne ut, men inte sådär precis. Haha :)

Vad tycks ?

Juste, köpte lite nya stuff today också :) bland
annat ett par leggings {som I already got} på
Cubus, med presentkortet jag fick av R's mami (a)
Och typ ögonskugga på HM ;) najsigt!

Your comments pussie
18:49:27 ~ 2009-11-30
Mitt namn; Tove

Gjorde det ont? Är riktigt avvis på dig nu :)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback