16.42 - Live with it

Det är mig man tänker på när man säger ordet perfekt!



Bara för att röra om i grytan och göra folk irriterade
så måste jag bara verkligen säga de ;) haha, så fun!
- men återigen, på något sätt måste man vinna ett
självförtroende och en självkänsla, so why not like this ?
Ingen är perfekt - alla är perfekta, man vill ha något
unikt, något som skiljer sig från mängden, men som
samtidigt inte är too ugly.. du är snygg, du är snygg
och du är snygg - men jag är nog snyggast ;) nej, men
seriöst. Man kan inte gå och titta på andra och tänka
"åh, tänkt om jag såg ut sådär" man måste liksom se
sig själv som den snyggaste i rummet och äga alla
med storm, annars kommer ni ju ingenstans. Eller hur ?
Love to you my handsome girls





Flickor, ni är vackra precis som ni är, så sluta
klanka ner på er själva och sluta att hela tiden
försöka hitta fel på eran kropp. För eran kropp
är det viktigaste ni har i erat liv och det är den
enda saken ni aldrig kan slippa undan, så istället
för att hata den och äcklas av den så måste ni
lära er älska den, för ni kommer aldrig ifrån den.

Your comments pussie
23:42:43 ~ 2009-11-21
Mitt namn; Johan

du har riktigt snygga ben måste jag ju säga (Y) :D haha


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0