16.48 - News in my closet

Tjaloulou snäckor ;) antar att eran dag inte har varit
lika perfect som min ;) för jag har nämligen fått shoppa
new stuff to my closet.. har dock bara tagit bild på en
av beatyheterna ;) och ni lär bli totaly jealous on me!
Har även inhandlat lite presenter som är från Robin,
för han kunde inte hitta något och ville att jag skulle
säga så var lite snäll mot honom och la inte undan de
utan köpte de direkt så får han välja ut vilka de blir :)

Men iallafall jag kom hem för lite mer än en halvtimme
sen, ska äta - mitt andra mål för idag - snart.. känner
mig duktig! Haha och till bloggen kikar jag som always
That '70s show ;)

Tillbaka till my beauties ..




My old beauty..




My new beauty.. ja, jag vet att min rumpa och mina
ben ser asfeta ut ;) men vi får nöja oss med att brallsen
inte sitter åt överallt, som jag hoppas ni ser ;) men
kom igen små fjortisar och yttra er nu när ni har chansen ;)

Vad tycks ? Jag vet att du är lite jealous at all ;)
Jag vet att den ser orange ut typ, men den
är ljusrosa - lite wierd färg ;) men rosa!


Your comments pussie
22:07:33 ~ 2009-11-25
Mitt namn; hannana

köpt på cubus ? ;) har isf likadana byxor fast svarta, fanns inte i rosa när jag var där :(

Min blogg; http://ssmulaan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback