17.18

Någon som har sett Förkväll ? Som går på 4an
efter That '70s show varje vardag.. hm mellan
17.00 och 18.15, jag har de iallafall för att jag
blir kvar på kanalen tills Christine börjar, så jag
lyssnar på vad dom säger ibland när jag inte
pillar med datan - väldigt ovanligt - och jag blir
så fruktansvärt less på den gamla kärringen
som är en av programledarna, alltså gasch -_-
Pallar inte med kärringen, shit! Hon är inte bara
dryg att lyssna på utan hon kan bara inte säga
en hel mening rätt och hon kommer med så
dumma ord och kommentarer hela tiden, vafan
är felet :s jag vet inte riktigt vad hon gör där !?
För hon verkar ju totaly off och borttappad..

Malin är on geeee today ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0