17.39

Jag har varit besviken hela dagen :( vaknade utan
någon vid min sida, somna om, vaknade åt en macka,
åkte och hjälpte Michelle tapetsera - ledsnade sjukt
mycket och nu är jag hemma och ingen kommer och
hälsar på :( värdelös dag! Jag är inte på humör för
någonting, vill bara gå och dö typ.. Jaja, ska lägga upp
lite fler bilder sen i fredags snart.. när som helst..

Igår kom Martin och Adam och hämtade mig halv nio,
så vi åkte till Ida, var där i en timme sen åkte vi till
stan :) och åkte runt där tills typ, ah jag kom hem vid
halv två - två, så ett tag ;) åkte donken drive två ggr.
Haha :) röjjt! Menmen, fun och bättre än ingenting.

Delar av nästa helg är också planerat, de känns skönt ;)

Har du haft fun i helgen ? Vad har du hittat på ? ;)

Your comments pussie
19:28:03 ~ 2009-11-29
Mitt namn; hannaa

men dumma unge, jag var också i stan ju :P <3

19:42:43 ~ 2009-11-29
Mitt namn; Me, myself and I

Naaej :o

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback