17.40

Gasch, nu längtar jag verkligen till julen..
- som oftast inte blir som jag tror och vill.
Men ändå, jag gillar längtan, doften och
glädjen som finns där längst inne ngnstans.
Förra året kommer jag inte ens ihåg vart
jag var någonstans, förutom att jag åkte
hem till Robin senare på kvällen och satt
där helt alone i 2h, kedjetagga och pratade
med en lika uttråkad Sandra i mobilen.
Tider de ;) så i längtan tills julen så slänger
jag in en liten christmas carol.. för nu har
jag väntat länge - i och med att jag har
visslat jullåtar sen innan sommaren så
tycker jag att det är dags att låta mig do it ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0