18.37

Robin åkte för en halvtimme sen, lite tråkigt..
Jag åkte till farmor&farfar vid halv tolv kanske
och började grunda resten, nu är det inte mycket
kvar.. men har sparat lite till Ida {om inte farfar
ska göra de nu då :o
} i och med att det är vårat
projekt arbete och jag är den enda som grundat
allt hittills.. menmen. Har hunnit jättelångt idag,
så är lite stolt över mig själv ;) haha! Sen kom
Robin dit och hämtade mig vid fyra, så vi åkte
hem hit och kikade lite på That '70s show - ofc!
Och ja, inte så mycket mer :) kikar lite på Vänner
nu tills något bättre börjar, är lite smått seg idag
känner jag mig nu. Men jaja, jag ska nog inte göra
så mycket mer tonight, utan mest ta det lugnt
och hoppas att det inte blir störningar när Desperate
Housewives börjar :} wiewie. Btw, så är det inte
långt kvar nu små pussies ;) even better.. Nej,
usch.. torrtuggar alldeles för mycket (a) så Puss.
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0