18.50

Gud vad trött jag är, helt gone i huvudet!
Robin åkte hem för en stund sen, han kom
hit vid tre vi prata ut lite stuff och sen kika
vi på That '70s show tills vi somna - förlåt
Maja, vi har inte dött. Jag ringer dig när som
helst!
Fick som sagt 6 sms av Maja där hon
trodde vi dött eller att våra mobiler gått sönder
för att vi inte svarat :) söööttt! Har inte hunnit
svara på de än så ska ringa na när jag har
blogga klart.. Idag började kärnämnena i
skolan, skoja inte efterlängtat! Wej! Vi hade
natur, samhäll och arl - så slutade vid 13.50.
Och idag är det bara 11 dagar kvar till min
födelsedag, hihi wiewie! Ännu mer efterlängtat!



Man ser inte superbra, men som ni ser så är jag ledig på tisdagar
och har långsovmorgon på onsdagar och torsdag - fredag är ju
inte sååå farliga heller precis - vårat schema är alltid lika perfekt!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0