19.09

Kom hem för 25 minuter sen, har ätit ett ägg till
middag och ska äta några till, sen får det vara bra.
Fårse vad jag ska göra ikväll, blir nog bara sova.
Jag är riktigt stolt över mig själv nu, jag tycker
själv att det går relativt bra i de flesta ämnena nu!
Goodie! Likeylikey.. så det var rätt bra att jag gick
idag trotsallt. Jag har träffat Maja many times today
also ;) funfun! Åkte samma buss in och hem från
staden. Det var nog det roligaste som kunde hända! ;)


.. influensasprutan! Nu har jag också tagit den, skönt
att äntligen ha det gjort. Fick köa i kanske 1 timme
innan jag kom in i byggnaden och efter en stund fick
jag ta den, haha! Maja var bajsig och sa att den gjorde
jätteont och jag fick smått panik, men sen när jag skulle
ta den så kändes de seriöst inte ens, as skönt! Men nu
efteråt så känns de lite i armen och är lite smått jobbigt
att göra något med den. Men done är det iallafall, hoppas
verkligen att jag inte blir sjuk och dör - eller ? Haha ;)
Någon mer som har eller ska ta sprutan ?

Your comments pussie
19:45:10 ~ 2009-11-18
Mitt namn; Tova Frimant

sv: Åh jobbigt att de är osköna.. Jag är iofs van vid det haha för jag går oftast i klackar då jag är så kort haha :D

Min blogg; http://mezmerised.blogg.se/
18:36:51 ~ 2009-11-19
Mitt namn; Ronja

Jag skulle aldrig ta den där sprutan... och om jag mot förmodan får svin influensan så vad gör de? tror inte att jag skulle dö.. och om jag skulle dö? ja då är det meningen:) PUsss

Min blogg; http://lovewhoyouare.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback