19.09

Kom hem från skolan runt halv 7, började som
sagt halv 4.. Gjorde inte så mycket på engelskan
kikade på en film {från boken vi har - borde ha -
läst, alla utom Malin som only har läst en sida
och en mening på andra sidan, duktig! :D} så lite
små skönt ändå.. Mer än så har jag inte gjort idag.

Igår åkte som sagt jag och Robin till Maja och Johan
och kikade på Drag me to hell - enligt mig, så var
filmen tok dålig, alltså den var varken scary eller
verklig.. alltså är en film verklig så är den mer scary
än om den är totaly fake med massa skit som man
vet aldrig skulle hända in real. Så jag blev lite
besviken på den i och med att de står att den ska
vara scary :s synd! Men igår var de också 3e
november, vilket means ? I bet you already know..
Mysdag :/ borde betyda mer.. men nej :/ blir
mest bara besviken på mig själv.. Menmen, jag
tillbringade iallafall natten hemma hos Robin, mysigt
men dock väldigt kallt - och han vaknar aldrig av
alarmet, jag förstår inte! Haha :) så alla åkte iväg
runt 8 och jag vaknade först utav att mamma
ringde mig efter 10. Bäddade sängen och städade
lite smått i Robins rum innan jag åkte hem igen.
Gillar inte att vara alone, så jag smög runt där
hemma för att se så att de inte stod något stooort
hårigt monster runt hörnet.. hihi :} menmen mysigt
att slippa sova alone iallafall, thankie for that..

Till mat idag blev de iallafall chickenbits och ris,
gott med tanke på att jag inte har ätit mat sen i
söndags, pga ingen matlust eller god mat..

Lägger snart ut bilder från lördags in daa car med em.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0