19.34

Jag trodde aldrig du skulle sjunka så
lågt! Det enda som får mig lite happy
för stunden, trampar du och spottar
du på. Den enda lilla grej som jag ser
fram emot på ett dåligt sett. Det kör
du ner i halsen på mig och bryr dig
inte ett skit om mina känslor och en
annan än dig själv. Jämtjämtjämt!
Men när ska jag inse allt du gör mot
mig, släppa dig och gå vidare ? När ?
Kanske när jag är stark nog att stå
emot dina fjäskiga ord som du kommer
med once in a while. Fyfan för dig och
för hur du får mig att må. Du är bara
elak och led, så vad gör du i mitt liv ?
Leave me alone and let me be happy!

Your comments pussie
20:18:25 ~ 2009-11-01
Mitt namn; Annelie

Bra att du säger ifrån.

Man behöver inte personer som man mår skit av i sitt liv. Det är bättre att ha få och ärliga vänner som tycker om en för den man är än att ha många personer runt om som får dig att må dåligt.

Min blogg; http://Http://alvid.blogg.se
21:35:19 ~ 2009-11-01
Mitt namn; emma

sv; haha ja, jag såg det! vi tänker likadant ;)

vet jag vem det är du menar eller..? :/ <33

Min blogg; http://inspiredlook.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback