19.39


Jag förstår inte varför alla är så patetiskt
jealous på mitt liv för ? Alla måååste jämt
klaga på de jag gör, på de jag säger och
väljer göra med mitt liv. Alltså om jag vill
bli hora, alkolist, pluggis, anorektisk, fet,
pedofil eller vafan som helst som är stort
i dina ögon - så är de väl fortfarande upp
till mig ? Jag har en egen vilja, ett eget
sätt att tänka och jag har mina egna parents.
Så varför är de så svårt för er att fatta ?
Precis som med alla människor så mår
dom tydligen bättre av att klaga och
bestämma över en vad man ska göra med
sitt liv och varje gång ställer jag mig
frågan; Varför ? Är de för att de ni säger
stämmer eller är de för att ni stör er på hur
mitt liv blivit och hur jag ser ut idag som gör
er avundsjuka på mig och får er bete er så
som ni gör ? Och svaret jag får är; ni är
jealous, man kan ju inte få något bättre
svar! Men liksom sköt er själva för fan ;)
hur många gånger ska man behöva säga
de till er ? Jag orkar iallafall inga som er
och ni kommer aldrig såra er med era
ord, så fortsätt tills ni ledsnar på de om
de ska vara så, men min kan ni inte sänka!

Jag lever mitt liv så som jag vill leva de,
jag ändrar mig inte för att någon annan
tycker att jag sköter de dåligt eller gör
någon som ingen annan skulle kunna göra.
Jag står för de jag säger och gör och jag
lägger ut bilder på mig själv i syfte att
höja mitt självförtroende och min själv-
känsla, inte för att sukta efter era positiva
eller negativa kommentarer, verkligen
inte. Bara för att jag lyckats lära mig leva
mitt liv så som jag vill och med mitt
självförtroende som jag har, så betyder
inte de att jag är en fjortis eller någon hora.
Lär er leva med de eller sluta bevaka, de
är inte svårare än så! Och ja, jag är bitchig
men inte mot dom närmaste som verkligen
känner mig. Så fuck you och ditt fula face ;)
- jag vann detta race! Jag blev liksom lite
smått tvungen att rimma nu när jag kunde!


Your comments pussie
21:35:46 ~ 2009-11-08
Mitt namn; Tove

Bra sagt! :)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback