20.00 - Hiss & diss


Mina ärliga, pålitliga och underbara vänner
- Liksom hur kul har vi inte tillsammans och hur röjjda kvällar
har vi inte när vi ses ;) i love it and you guys! Ni gör mitt liv
så totaly perfect, precis as I want! Ni vet vilka ni är hun's!


High heels as always
- Finns de ens något att skriva här ? Alla förstår väl vad jag
menar och ni håller nog med. Som Hannas och min kväll på
stan; "..alltså blicken bara fastnar på allas skor.." me like!


Mobilen
- Ja, vad gjorde man inte utan den ? Och vad gör en inte mer
glad än att få ett gulligt sms på morgonen av Robin t.ex eller
att kunna ha kontakt 24/7 med alla mina darlings, eller take
a pic at a party with it ? Jag bara älskar den iallafall!


Anna Anka
Är de bara jag som inte klagar på henne ? Jag älskar hennes
sett att uttrycka sig. Hon skiter i andra och kör sitt race,
säger sin åsikt och låter den förbli så som den är. Sen klagar
alla svenska kvinnor att man inte säger så och gör som hon
gör, men seriöst - stoort tecken på att dom är avundsjuka!
Men jag jämfört med dom flesta avgudar henne almost!

Jealous people
- Förstår inte varför alla - till och med ens vänner - vara så
otroligt avundsjuka, alltså elakt avundsjuka för att ens vän
har de liiite bättre än en själv ? Varför inte vara som mig och
vara glad när det händer något bra för någon av mina vänner
eller om någon köper någon super snygg sak ? Även om jag
vill ha likadan eller något så KAN man faktiskt vara glad för
deras skull. Man kan inte dränka sina tankar och vänner i
elakavundsjuka, det går inte - man är inte någon riktig vän
då. Nu handlar de inte bara om vänner, utan folk överallt.
Var inte så himla negativa all the time, de finns viktigare
saker i livet. Jag älskar Majas telefon och jag är glad att hon
har den, så att vi kan ta några bra bilder i livet, trots att den
är bättre än min så blir jag inte sur.. varför lägga ner tid ?

Anonyma kommentarer
- Kom igen, jag har min blogg, bloggar om mig bland annat
och lägger ut bilder - jag är inte de minsta anonym. Men
när jag bjuder på mig själv så får jag anonyma - ja, anonyma
kommentarer - av tjejer förmodligen - som hittar min blogg
stör sig och kommenterar något "elakt" alltså, whats the point ?
Försöker ni få mig begå självmord eller få mig sitta och grina i
något hörn och tycka synd om mig själv ? Nej, usch! När jag
sitter här, öppen om mitt liv och mig själv. Så finns de så låga
människor som inte ens kan stå för att tycka att jag är ful osv.
Och de enda jag anser då är att ni är jealous, hade ni stått
för de och sagt era namn - Okej! Fine, då är jag väl ful ;) men
när ni inte kan skriva era namn så anser inte jag att jag ska
ta emot mig, för förmodligen så har ni sjunkit så lågt i eran
självkänsla att de enda sättet för er att ta er upp är genom
att klaga på bättre mer ordinary people than you are.. Synd!

Your comments pussie
16:12:37 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Anonym

du stavade "sett" fel i Anna Anka -stycket. Det stavas sätt ^,^

16:54:34 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Men att du orkar ;) same here, jag vet hur det stavas ;) lovely va ? Att du är så jealous så att du måste sitta och klaga ;) åh, jag älskar det!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback