20.12

Kom hem för en stund sen från Robin,
vi hade lite mysigt och sov på soffan (a)
Det var en pussig Robin iallafall, mums!

Idag har jag bara varit i skolan och haft
måleri, slutade en timme tidigare! Skönt!
Och efter de åkte jag hem till Robin dirr..

Nu sitter jag tjockad framför tvn till
Ullared, i och med att jag och Ida ska
dit den 13e - 15e november, hihi..
tillsammans med min mat idag; päron!
Men nu ska jag fixa lite med min header
igen, hör av mig senare :) Kiss and hugs

Your comments pussie
20:41:32 ~ 2009-11-02
Mitt namn; h a i d i s -

*SV:* okej, tack för din röst! :)

Som sagt så visas vinnaren på fredag natt ;D

Min blogg; http://haidis.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback