20.16

Howdee pussies! Idag har det varit en mysig bakis
dag för Robin, så vi har legat i sängen och gosat hela
dagen och kikat på båda Vi hade iallafall tur med vädret
filmerna :} så himla skönt att känna din närhet vännen!
- du är den finaste och viktigaste personen i mitt liv!
Men sen åkte han hem vid 7 och jag började städa i
alla rummen på övervåningen (sparde lite grejer till
senare i veckan
) - men shit, det är rätt otroligt hur himla
glad man blir av att städa, jag vet inte men i think that
is my passion in life, en av de iallafall ;) gasch, antar
att de inte är någon mer än jag som anser att städning
är något braigt och positivt ;) i och med att ja, alla mina
nära vänner (förutom Hanna och Maja - ibland ;)
Menmen, ska fixa en grej på Idas blogg sen kommer
jag tillbaks igen ;) puss så länge!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0