20.38

Robin har åkt och några andra också, så några
är fortfarande kvar. Lite synd att Robin inte bor
här måste jag säga (a) hade varit mycket mysigare..
Så nu har jag säkert gått upp 10kg minst alltså :o

Har pillat lite med en ny header, så kanske byter
snart igen. Ska maybe även fixa lite till Hannas
blogg, men det kanske blir i slutet av helgen, för
just nu har jag haft fullt upp och lär ha det mer i
helgen.

Men just nu kikar jag på Mammas pojkar - Ja, de
funkar igen.. eller inte våran, men pappa fick låna
en utav en på hans jobb - very snällt måste jag
säga. Hur hade jag annars klarat mig utan de lilla
roliga i mitt liv - när jag är alone with the computer
alltså - haha :) så är lite extra happy, ska snart
rabbla upp everything i've got.. men Ida kommer
bara bli jealous så kanske inte ska skryta ;)

Imorgon flickor ;) wej!
Love

Mitt 200e inlägg också! Wie..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0