20.58

Jag vet att jag skrev de på bdb.. men alla
kanske inte checkar min blogg osv. ;)


Jag blir så less på alla små 93or
och yngre som aldrig lyckas lära
sig noppa och måla sina ögonbryn.
Är de så svårt ? :o Ögonbrynet
börjar ALDRIG mittovanför ögat
och dom är sällan mcdonken formade
på en svensk.. det är inte såå svårt
och ni gör dom bara fulare utav
att noppa dom sådär.. idonthavewrong!

Ögonbrynen är en av de saker som
jag först kollar på hos en person jag
träffar och de stööör mig drygt mycket
när ögonbrynen är jätteolika eller bara
allmänt off the road.. andthatismyopinion!

Your comments pussie
22:05:03 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Anonym

har du sett hur dina egna ser ut eller? :S inte snyggt

22:36:15 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Me, myself and I

Men yttra dig ;) jag vågar iallafall stå för vem jag är. Vilket inte du gör ;) tuffing!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
22:46:12 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Me, myself and I

Jaaaaamen jo ;) har du inte lyckas släppa mig än ? Du är samma tönt som satt och kommentera mitt 15.11 inlägg, get a life ;) stalker!

Och snuffan, vare sig du försöker eller inte, så vet jag att enda anledningen till ditt hat för mig är pga din avundsjuka!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback