20.59

Robin är fortfarande grinig för att jag skriver
grejs här.. får väl sluta antar jag ? Ååh, trött
jag blir ibland. Menmen, måste väl göra som
han säger i och med att det tydligen är his
roules. Tänk att spendera restet av livet med
honom då :o ska han klaga - ska jag klaga!
Why not liksom ? Bajsibajs.. han har så ont
i magen min lilla fis, måste nog överfalla honom
snart :D haha! Han kom iallafall och hämtade
mig hos Viccan lite innan sex, sen åkte vi hem
hit och kikade på Fighting, jag somnade - då
vet ni resultatet ;) haha, nej men den var rätt
bra men jag var sjukt trött och somnade på
Robins ben, hihi :) Och såklart så åt vi fruktsallad
- hans idé igen ;) haha! och jag åt min middag
som bestod av kalla köttbullar och lite tomte
gröt :o haha.. Fårse vad som händer tonight.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0