21.02

Jag har iallafall sökt en modellgrej
för att höra deras åsikt.. i won't tell
you guys more about that now, but
wejwejwej. Oavsett om dom säger
att jag är värsta fat'in eller ngt så
gör de mig inte dirr så mycket ;)

Och tyvärr så skriver jag inte vart
jag skicka in de ngnstans så jag
vill ju inte ha konkurrens eller hur ;)

Pussies :*

Your comments pussie
21:33:54 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Anonym

bekräftelsehora, och jag vet vad ditt svar blir; skabb å så ful du är blablabal



I don't give a shit we all know who's the real skabb in town! PUSS

21:39:37 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Me, myself and I

Men lilla gumman, du lär ju inte ha något speciellt liv som måste sitta och klaga på alla som lyckas ha bättre självkänsla och självförtroende än dig själv! Nu får du ju ta och ge dig innan du skämmer ut dig själv ;) haha! Alla skrattar ändå bara åt dig när du beter dig sådär! Och vadå hora ? Jag ligger inte med alla och jag tar verkligen inte betalt för de för jag njuter av de. Sluta lek Allan när du inser hur patetiskt ditt liv och du är. Pinsamt, verkligen pinsamt! Get over it hun ;) du når aldrig upp till min nivå! OCH VERKLIGEN INTE NÄR DU ÄR ANONYM! Ännu mer pinsam!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
21:48:46 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Anonym

men vad är det du inte förstår, du är en BEKRÄFTELSEhora inget annat.



jaja allt det där är bara försvar för att du vägrar inse sanningen, yes jag är feg som fan men det handlar inte om avundsjuka eller något, men du har ju inte tillräckligt innanför pannbenet för att förstå det, over and out!

22:38:17 ~ 2009-11-04
Mitt namn; Me, myself and I

Så otroligt pinsam! Starta inget du inte kan eller vågar avsluta! Vad är felet ;) det lyser ju igenom, du är jealous! Hahaha! Dream on bitch!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
23:25:59 ~ 2009-11-04
Mitt namn; JAG VÅGAR SÄGA MITT NAMN VICTORIA !!

Oj vad alla gillar dig mahlin tänk vilken tur du har !! jag vill oxå sånt där modell grej !!! :O hahah kan inte du skicka in sånt åt mig :D LOVE YOU ... hahahahahahhahah man kan verkligen ha kul på din blogg hahah

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback