21.04

Robin åkte precis :( lika jobbigt och tråkigt varje
gång. Jag saknar honom så fort han går ut ur
dörren.. usch, idontlikeit! Kikade lite på Collage
och gjorde inte så mycket mer i och med att
han bara var här en liten stund. Bassit!

Imorgon blir det en dag med fyra lektioner, slutar
14.20, lite sent men rätt skönt trottsallt. Vet inte
alls vad jag ska göra på kvällen, vill ha lite att
välja mellan, men just nu har jag bara två alternativ
och vill helst ha fler, haha (a) vet inte heller vad
som händer resten av helgen, men det visar sig.

På måndag ska jag till Darkwell och paya och
byta tid ifall det går. Nana! ;)

Nu ska jag kika vidare på Paradise Hotel ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0