21.13

Förtillfället så ledsnar jag riktigt mycket på
comviq, alltså dryyygt! Tänk om man skulle
vara värsta döende och så får man inte tag
på någon ? Lyckat! Jaja, jag ska nog ringa
till lilla Robin snart, men tror han fjollar sig
nu och håller på med saker som han varken
behöver eller borde göra - stop with it! Hihi :)

Imorgon ska jag ta samma buss som lill Ida
till skolan, eller stan iallafall. Funfun! Sen har
jag tre lektioner och slutar typ 13.40, härligt!
Ska nog träffa Robin - lät de som på honom -
och sen maybe försöka sova i tid.. uschit!

Nanana, nu är det bara 9 dagar kvar.. synd
att ingen av mina smulor från Våtholma kan
komma :/ förutom Idahoe as always, great!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0